September 12, 2008

i think i just fall in love again

mulut effa : ko suke dia?
hati effa :erm..suke...tapi still konpious..betul kah ku jatuh cinta lagi..???
mulut effa :hahhaha..ko ni kelakar lah ati..kalau dah suke tuh cakap jew la
hati effa :betullah aku kompious....aku tak taw aku suke dia kea ataw ape..tapi tetiap kali berhadapan ngan dia terus jadik nerves..berdegup degap..
mulut effa :erm..aku pun terase ko suke dia..aku pun sampai terkena aura degupan hati kau..aku yang pandai bercakap didepan semua owang pun bile depan dia terus tak pandai nk cakap..blurrrr..
tangan effa :aku pun rase ko suke dia la...sbb aku sebagai tangan pun selalu automatik anta msg kat dia...bile ati cam terase nk amek berat pasal dia..terus tangan taip msg..hahhahah..hati oh hati..jangan nk kata tidak..
hati effa : entah la aku pun tak taw sbb aku takut...aku taw aku ni sape lah..nnt aku syok senirik ajew..huhuhuh..ag pun aku masih terluka pasal dulu..
mata effa : aku suke tengok dia senyum..lesung pipit dia..oh..comey..=)
hati effa : ye r i think i just fall in love again..but not so sure ..huh..


TERNYATA
Estrella

Ku lihat dia
Pandangan pertama
Ternyata indah
Senyuman liriknya

Ku ingin dia
Saat pertama
Berjumpa dengannya
Membuat ku gelisah

Waktu berlalu
Hari demi hari
Hatiku dambakannya
Untuk bercinta lagi

Ku lihat dia
Pandangan pertama
Berjumpa dengannya
Membuat ku gelisah

Waktu berlalu
Hari demi hari
Hatiku dambakannya
Untuk bercinta lagi


10 comments:

DarrenYan said...

boss effa: aku pun lama rasa kau dah jatuh cinta agian... laki mana..? budak junior yang course sama...?
Haha...!!

effafazierah said...

sowie boss junior tak maen la...haha..now we must look forward...hahah..no more junior anymore..ahaks =) erm..senior kot =)

udda said...

apa lg effa
ikut kata hati..
= )

effafazierah said...

wah banyak respond bek.. akan dipertimbangkan..hahhaha =)

Atishoo86 said...

epa~like i've told u b4...follow ur heart, n wat's best for urself!!being selfish for the sake of ur heart isnt a crime, dear.syg epa!!

Anonymous said...

ala.. bila dah sayang menyayang nanti luka sembuh sendiri punyer.. gerenti..
(tips : keep give him signal bebeh!)

effafazierah said...

echa : yup..dis time i think i need to move on n follow my heart..u noe wut esha in front of him i became speechless...dah lame tak rase camni :) sunuk..pelangi didepan mata setelah sangat menderita setelah orang tak menghargai kita kan..
amriup: tima kasih kasik tips..i'll make sure he will noe bout it..hahah

Anonymous said...

hahaha.. no prob miss.. waiting for the good news from you..heheh..

zinnia-lyana said...

isn't it gud 4 u? hehehe chaiyok2!

effafazierah said...

erm..last nite i think good..
but now serabut la... =(

 
;