August 16, 2013

My Wedding : Gotong royong bersama keluarga

Assalamualaikum semua..
6 bulan sudah berlalu tetapi perkahwinan saya masih segar diingatan.
Semuanya berubah dalam satu hari.
Menjadi tunang dan sekaligus menjadi isteri.
Lagi tambah bermakna apabila semuanya dibuat sendiri oleh family saya dan gotong royong bersama penduduk kampung .

Menjahit Baju & Hantaran : Emak
Pelamin & Make up: Mak Cik (Cik La)
Photographer: Pak Cik (Pak Ta)
Kek dan cupcake(doorgift): Adik
Doorgift (Bakul dari surat khabar) : Satu Family
Design kad: Encik Suami
Penunjuk Arah,photobooth dan chocolate fountain: Sendiri buat
Memasak : Emak dan Orang-orang Kampung
Khemah : Abah dan Orang-orang Kampung

Tema: Turquoise dan pink
Tarikh: 11 Febuari 2013
Tempat :Sungai Isap Perdana

Thanks alot.Hanya Allah s.w.t sahaja dapat membalas jasa  semua dan doakanlah kebahagiaan itu milik saya sehingga ke Jannah kelak.

Ini antara sebahagian koleksi gambar di sekitar majlis perkahwinan saya.



























Terima kasih sekali lagi.

p/s: terima kasih tulis pasal saya cik kak annur sila klik link dibawah ya untuk membaca entry tersebut.

0 comments:

 
;