September 3, 2008

Nasehat Cik Cactus BIru

Hari ini,petang tadi,agak2 kul 2 pm... aku ngan si gomez berjalan-jalan ke lab hidraulik..aku berjalan-jalan sambil try mengorek rahsia skandal baru si cik gomez yang kaya raya itu...setelah peluh2 menitik dan akhirnya sampai ke lab hidraulik..si cactus biru kata lab adalah batal....
PERGHHHH....
penat jalan..naseb bek aku adew another class iaitu Waste Water Treatment yang mmg bertindih ngan lab..so aku decide r nk g kelas tuh....tapi kelas tuh start kul 3 pm di BK 103...cik gomez balik la ke kolej sbb dia tak amek kelas tuh..tinggallah aku keseorangan..naseb bek pulak ader cik cactus biru..

so aku ajak r dia lepak'ing kat depan Civil Engineering Department sementara nak tunggu kul 3 pm sambil cita pasal Bazar Ramadhan...ngah cita2 pasal makanan2 pastuh macam mane ntah kua cita cinta..hahahha..oh ya cita cinta ni kua sebab aku cakap r kat dia..rupe2 nya aku ni dah tua..ahhahaa...member2 sume dah kawen...hahha..ada yang advance dah ada anak pun..kahkahkah.....aku cita kat dia arituh aku balik umah terkejut best buddy waktu kecik,Intan dah bertunang..n nak kawen awal taun depan..hahhaha..pastuh ade satu ptg tu aku g beli groceries mak aku..pastuh jupe member aku ngan anak n hubby dia ngah membeli-belah...huhuh..so aku cakap kat dia hohoh..rupe2 nya aku dah tua..hahha....(sambil gelak ngan kuat nye)..pastu tetibe cik si cactus biru berkata kat aku..

si cactus biru: effa ko nk dengar satu nasehat x?
effa super duper cantik: ape dia?? (sambil tersengih-sengih)
si cactus biru: effa ko sayang lah orang yang sayang ko ...walaupun ko tak sayang dia..sbb kalau orang tuh tak sayang ko ko akan banyak menanggung derita...
effa super duper cantik : ntah r..aku no komen..(dengan pikiran yang melayang-layang)
si cactus biru : nasihat ni untuk kebaikan ko jugak...

sekang aku pikir2 balik..mmg betullah apa kata si cactus biru tu...
tapi agak sukar bagiku..huhuhu..aku cume ingin rebut kembali apa yg pernah jadik millikku...
in fact i'm really love him.huh..

aku percaya sikit kesabaran akan terbuka pintu hatinya...yoshhhh!!!ganbatte effa chan..

"mare-shia b0-re,efa bo-re!!!"

0 comments:

 
;