September 29, 2009

aku sedih ,gembira dan terkilan...

aku sedih
1 . sebab kehidupan aku kembali seperti sediakala...tiada lagi melepak di mcd..membuang masa di kedai game...tiada lagi menonton wayang....sekarang, hanyalah belajar ..kerja...dan duduk di bilik sehingga berkulat
2 . dia sudah pulang...tiada lagi ku dapat lihat gelak ketawa secara live (T..T")
3 . dah takda orang boleh menasihati aku secara live...lepas ni lantak pi la hang epa

aku gumbira
1. aku rasa aku makin dihargai
2. setelah aku pikir apakah hadiah yang aku nk bagi dia, akhirnya aku berjaya menyiapkan hadiah tersebut.aku hanya bagi frame gambar berdialog kami berdua.dimana aku tulis dialog kebiasaan kami disitu...
3. sbb aku boleh lah menyusun kembali jadual aku yang agak kucar kacir kebelakangan ini.....
4. sbb membaca blog kawan karibku
rasa aku bagai dihargai wahai siomar dengan keringatku mencari lilin yang tak seberapa..hahaha

aku agak terkilan
1.dia pergi tanpa berkata apa-apa kepadaku...(_.._'''') cubalah cakap sesuatu yang mungkin menenangkan hati epa ni...

p/s : nantikan kemunculan kad birthday di hari jadimu ....

ketika aku menulis blog ini
tetibe air mataku berguguran
sebab
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
adooii
mengantuk rupenya..
jum kita tidur

0 comments:

 
;