January 19, 2010

kuasa choice and chooselah!

>>aku semakin diam kerna diam itu tanda protes

>>setiap kali epa pikir camni

"everything is a choice...and chooselah ! dan tak boleh regret atas pilihan yang dibuat sebab apa yang berlaku atas pilihan sendiri"

so dari tak mahu bangun pagi bangun pagi
dari tak mahu g kelas epa g kelas
dari nak makan banyak epa tahan makan
dari malas g jogging g jogging
dari bilik bersepah sanggup lambat tido kemas bilik
dari pikir awal sem ni tak payah r nak fokus sangat akhirnya fokus
dari asyik nak enjoy sanggup lagi g keje
and banyak lagi

terima kasih ya give me awareness =)
inilah dikatakan kuasa choice and chooselah!

>>sekarang saya mencari peluang membuat segala apa yang saya suka
dan saya suka kondisi sekarang

>>saya ngah obsess menurunkan berat badan..hikhikhik...

0 comments:

 
;