August 24, 2010

kad raya yang penuh kasih sayang

kepada penerima kad raya aku ini,
aku tak dilahirkan berbakat
tak dilahirkan creative
tapi
aku tahu
aku buat kad raya ini
penuh kasih sayang
penuh keikhlasan
penuh kegembiraan
lalu aku labelkan kad raya ini sebagai
"kad raya yang penuh kasih sayang "
jangan dicerca ya keburukan hasil tanganku
kerna aku membuatnya dengan sepenuh hatiku

lukis masjid aku sengih
gunting kertas aku sengih
menulis pun aku sengih
aku pos kat pejabat pos aku sengih
pendek kata sume aku sengih
sebab kegembiraan yang tak terkata

aku tak tahu apa yang kau rasa
tapi aku harap kau gembira

yang benar,
pengantar kad raya ini
epa


front (page 1)

page 2

page 4

page 3 tiada dalam gambar kerna ada unsur2 privasi di situ

kepada semua ,
selamat menjalani ibadah puasa
dan
selamat beramal

0 comments:

 
;