October 23, 2010

in relationship with

di suatu petang yang damai ...tiba-tiba...

a:awak saya nak minta sesuatu
b:nak minta ape?cakap la
a:tapi saya segan
b:(gelak)..awak nak minta ape?
a:segan ...erm tak jadilah ...
b:cakap jek la
a:nnt la bagi saya setengah jam tuk berfikir ..
b:(gelak lagi) ada beza ke awak bagi tahu sekarang atau nnt?
a:awak janji jangan gelak tau..
b:ok janji..
a:awak jum kita letak in relationship kat facebook..
b:(gelak makin kuat)
a:tadi awak janji tak mahu gelak (terus bermasam muka)
b:tak payah la...buat apa nak letak ?
a: (terus bermasam muka)saje je..kicik hati tau
b:bukan apa..tak payah la letak..biarlah kita in relationship in our heart saja..tak payah orang lain nak tahu..sbb hati kita lebih tahu ...(sambil tersenyum)
a:(tersentuh)

ok sebenarnya saya tak tahu kenapa saya nak letak in relationship with?mungkinkah sebab nak kata do not touch this guy..this is mine...mungkin la..tak pun trend..lihat kawan tulis in relationship ..kita pun sibuk nak tulis..tak pun sebab hangat bercinta..semua nak dikaitkan dengan si dia..hahha...oh tidak...kami sudah tidak pada era hangat bercinta...zaman itu sudah berlalu..sebenarnya takda sebab konkrit pun kenapa saya nak letak...mungkin orang lain ada sebabnya...

disebabkan si b ini tak mahu ,lalu kekallah di fesbuk saya status:single.



single is better !

sebenarnya banyak kemungkinan yang saya fikirkan sebelum mahu mengajaknya menukarkan status kami..
1.jika kami tulih in relationship with ..lepas itu jodoh kami tak panjang ...bila saatnya kami menukarkan ke status:single ..sudah pasti bertalu-talu soalan akan ditanya...
2.lepas itu kami juga akan segan...sebab satu dunia dah tahu..kalau tak jadi malu lah..hahaha

kepada kawan-kawan yang baru menukarkan status kepada engaged with :selamat bertunang dan tahniah

kepada kawan-kawan yang baru menukarkan status kepada married with:selamat menempuhi alam perkahwinan

ada juga kawan yang kurang bernasib baik yang menukarkan status kepada divorced:mungkin ini bukan jodohmu...BERUSAHA dan tabah dengan ujian yang menimpa

kawan-kawan yang seangkatan dengan saya:single is better..just enjoy our life as much as we can!

0 comments:

 
;