May 22, 2009

aku yang dikatakan pelik..adakah benar???


aku pelikkah??
perkara yang selalu kupikir yg orang cakap pelik :

Photobucket

1) jika naek lif lif akan terhempas


2)jika hantar surat melalui mesin faks ia akan berjalan didalam wayar


3)begitu juga dengan kalu orang hantar duet..duet itu akan dihatar melalui bawah tanah sehingga sampai ke bank yg destinasi

blur blur kah aku???
perkara yang aku selalu buat hingga owang cakap blur:

1)qila selalu cita macam2..pastuh aku ngan tak taw nk komen ape sehingga menimbulkan kemarahan cik qila..muke time tuh blur (skang aku dah pandai..cik qila ajar aku..katanya kalu dia cite ape2 sila jawab OOOOOOOOOoooooooooooo...lalu skang setiap kali dia bercerita aku menjawab Oooooooo even itu bukan jawapan yang dikehendakinya..)
Photobucket

2)muke aku yang sentiasa blur menambahkan kebluran

Photobucket

3)orang gelak2 membuat lawak ..aku spt tiada perasaan...Blur blur..



ini baru separuh kot..
orang kata i'm super duper weird n blurrr..
tapi biaq pi la diowang
nk kata ape pom
yang penting
i'm happy



Photobucket


0 comments:

 
;