July 1, 2009

aku dipaksa qila...

kalu nak taw link aku di tag sila tekan ini:ditag qila


ini qila gile yg memaksa aku membuat soklan tag ini



1. anda di tagged

baeklah cik qila

2. siapakah nama anda?
effa

3. siapakah nama betul anda?
noor fazierah yaakub

4: hobi anda?
memandang orang

5. hobi anda lagi
sambil duk termenung

6. hobi anda lagi dan lagi?
dan berangan-angan

7. hobi anda lagi-lagi?
sambil memikirkan masa depan

8. anda sayang ayah anda?
mistilah

9. anda sayang mak anda?
yup sangat2 sayang..mak sayang mak

10. anda sayang acik kafe?
tak sangat la...

11. bagaimana pulak dengan pakgad?
mistilah tidak...mereka menakutkan

12. anda syg cik qila?
sayang tapi dia degil bangat...aku rase patut membebel banyak2 sikit

13. anda sayang epa?
sayangla...aku sayang diri sendiri..walaupun kekadang rase nk marah sbb mkn banyak

14. epa cantik?
tak..x cantik..banyak ag pompuan cantik dalam dunia ni

15. kenapa anda sayang epa?
sbb itu adalah epa

16. epa kurus?
kurus la sangat a....aku gumuk..bilelah gamoknya nk berat 50 kilo..woooweee

17. apakah makanan kegemaran anda?
laksa ..sushi

18. tu minuman dik.
bukan itu kompom makanan..tak caya g bace menu kat kedai

19. anda pasti?
pasti.kalu aku tak pasti mmg kompom aku gile

20. sila tag epa.
x mau nnt aku kene buat banyak kali soklan si qila yang tak bape nk betul after accident ni...

psst:qila marah aku semalam sbb tak bawak balik eskem ...
pssst:aku ngantuk....

0 comments:

 
;