September 6, 2010

merapu rapu rapu si perapu

"something goes wrong in my life"


I know it
but
what I should do kana???


i need someone to share
but who ???

"EFFA Allah s.w.t is always there for you"said my heart

kekadang manusia ni lalai
aku juga manusia biasa
yang punya hati dan perasaan
yang punya akal dan nafsu
kadangkala aku rebah dengan keinginan sendiri
kadangkala aku bongkak dengan kejayaan sendiri
kadangkala aku lalai dengan masa terluang yang diberi
kadangkala aku lalai dengan reziki yang diberi

aku cam manusia lain
perlukan kawan untuk menasihati
perlukan tongkat untuk mendaki
perlukan bahu untuk bergantung
perlukan hati untuk berkongsi
perlukan idea untuk maju
perlukan teman untuk memahami


ngerti atau tidak
aku tidak peduli
kerna semua tidak pernah peduli
atau kau sendiri pura-pura tuli
pekakkan telinga pekakkan hati
supaya hati menjadi mati

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
maaf epa merapu lagi


kadangkala aku ingin meninggalkan segala dan hidup di dunia baru
tiada siapa yang mengenali
aku mahu lari dari segala
tapi kalu lari tidak jantanlah aku??
eh aku perempuanlah....
even aku perempuan ..
aku tak takut nak hadapi kenyataan

tabah epa tabah !!


perkara yang diregret :
aku tak ada keberanian nak cakap kat customer aku camni
"encik saya tahu awak panggil saya..saya tak bermaksud pun nak buat isyarat cam tuh..tapi awak tak de mata ke atau tak dapat nak membuat pernilaian..yang kedai tengah sibuk dan hanya saya seorang yang membuat semua kerja...pastu panggil2 cam dah tak sabar2 nak order..kalau order banyak2 tak pe..ini yang paling murah lah nak order ...saya tahu awak ada duit...awak customer...tapi awak takde hak nak marah saya..silalah ikut turn!!!"
aku marah sangat sampai menggeletar punya badan
cis

stop rapuan kali ini

0 comments:

 
;