February 6, 2011

sempurna

sempurna
bila kita cakap pasal sempurna ..sudah pasti tiada cacat cela...
dan saya terfikir adakah wujudnya manusia yang mengalami kesempurnaan..
sempurna serba serbi dalam kehidupan ?
hidup yang sempurna?
cinta yang sempurna?
kejayaan yang sempurna?
impian dan cita-cita yang sempurna?
rupa paras yang sempurna?
dan aku sendiri tahu jawapannya
sebenarnya tiada manusia yang sempurna

aku tahu walaupun aku tak sesempurna orang lain
tapi aku tetap akan terus berusaha
untuk menyempurnakan hari ini sebaik mungkin
supaya aku tidak akan menyesal dengan ketidaksempurnaan aku di masa akan datang
dan ketidaksempurnaan semalam akan disempurnakan dengan lebih sempurna pada hari esok


aku berharap dapat bermain gitar dengan sempurna suatu hari nnt
"put more effort"~ Jason ,cikgu gitar saya

0 comments:

 
;