December 5, 2008

kau,kawan,sahabat & teman

semua manusia telah dikurniakan pelbagai

emoticon Pictures, Images and Photos
saat ini di pelbagai tempat..adew yang
PhotobucketPhotobucketemoticon Pictures, Images and Photos
adew yang

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

adew yang takut

Photobucket
dan macam2 agi



PhotobucketPhotobucketemoticon Pictures, Images and PhotosPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketemoticon Pictures, Images and PhotosPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketemoticon Pictures, Images and PhotosPhotobucketPhotobucketPhotobucket


& dalam diri setiap individu anda pasti berkongsi perasaan itu dengan seseorang..
ada yang berkongsi dengan ibu..bapa..kawan...pensyarah...dan lain2...

saya juga tidak terkecuali
saya banyak berkongsi kisah suka duka dengan dia
dia segalanya bagi saya
adakah dia yang saya maksudkan
rokok Pictures, Images and Photos
oh mungkin tidak
rokok Pictures, Images and Photos
smoking kills
saya tak mau la mati sebelum tiba masanya

merokok ini boleh dikatakan sebagai
emoticon Pictures, Images and Photos
bile2 jek boleh mati disebabkan cancer...

jadi..siapakah dia sebenarnya? jeng2...
saya rasa dia taw siapa dia...cukuplah sekadar dia tahu dan saya tahu...
hehhehehe....
apapun dialah tulang belakang saya dalam meniti hari2 mendatang...
terima kasih ya....

untuk dia dengarkan lagu ini credit to u

Kau, Kawan, Sahabat & Teman
Album : Tika Itu
Munsyid : Unic
http://liriknasyid.com


Ketika mula bertemu
Terasa bagai telah lama bersua
Kau sambut hulur tanganku
Bertegur sapa penuh mesra

Masa terus berlalu
Dan kita tetap seiringan berjalan

Menempuh onak liku
Lalui semua suka dan duka bersama

Biarlah apapun rahsia
Dan kelemahanmu tetap engkau temanku

Riangnya saat kita ketawa
Asyik senda dan bercerita
Walau sesekali pandangan kita berbeza
Andainya tetap serupa

Adakalanya kita juga saling terluka
Namun di akhirnya kita tetap bersama

Dan kini dipisahkan dua benua
Saling mengejar cita
Tak pernah kulupakan
Detik yang indah bersamamu temanku

Huuuu....aaaaa.....

(ulang dari mula)

Kupasti suatu masa
Engkau dan aku kan bertemu semula
Kembali menjalinkan detik nan indah
Untuk kenangan bersama





1 comments:

Anonymous said...

mesti best fren ever ko omar

 
;