December 14, 2008

kisah kawan saya

kisah kawan saya...
kawan saya bercerita bf dia memberikan syarat2 camne nk anta msg..
bf dia bagitaw bile penting jea msg....
pastuh jgn anta msg satu perkataan jek...
n cam2 lagi2 la...hahaaaha..kelakar plak pikir..
ye r..dah name bf ..
xkan bermsg pun nk adew syarat kot..
hahhah=p
alasan bf dia kasik sbb bf dia still seorang pelajar..
ntah la..ape kowang rase ek??
act aku nk cakap kat dia..
betul kea bf dia tuh sayang diaa..???
tapi nnt takut kicik ati...ye r ..
ragu2 plak aku ya..
bese lah dah adat bercinta..msg2 tuh bese r...
misti dia kekadang kicik ati ngan bf dia..
tapi asek memendam perasaan jek..
kalu dah camtuh tak mau msg...
bek tak payah bercinta..
bercinta ni penat kot..
membazir banyak mende..
masa..airmata..
cam2 lagilah..hahaha
baik single ajew..nk kua ngan sesape pun takde masalah...
=p

4 comments:

Anonymous said...

bila ada bf. oh kau lah segalanya.
bila xde bf. single lagi best.

effafazierah said...

hhaahha..adat lah kot..
tapi mmg betulla..cinta itu pengalaman kot....bile single ISA...ikut suka aku..xdew sape nk marah kan??hahha

zinnia-lyana said...

bf kawan ko tu x series la maknanya. tah hape2. dia sbnrnya dah mls,saja la tu dia kesian je kot kt kwn ko tu.
sory la kalo kwn ko mksudkan ni terbc kata2 ku lalu terguris hatinya. tapi, aku rs camtu la. dia dok flirt ngan org len, sbb tu x bg msg slalu. huh.

Atishoo86 said...

weyh. bengangnyer bc. whoever ur fwen is dun be stupid lah kot. tp bf kwn epa tuh, ko igt ko sape, org nak tgila2kan ko??!! ntah2 kwn epa tuh nak jmper pon nnti kene wat appointment kot gamaknyer!! couple pon imi nai. nampak terang2 si laki tuh not interested in her at all. pity ur fren larh. my advice is, find someone else who appreciates u, n dier pon cari u, need u, bukan sebelah pihak jer atau dgn kate laen jgn btepuk sblh tgn,

 
;