December 22, 2008

IIgara-gara menari...II


kisah aku,ijat,fahmi n erol..
disebabkan kelaparan n kebuhsanan...
kul lebey kurang 9.30 malam pada 21hb 12 2008
dengan menaiki tt incik pahmi
kami gerak ke steamboat yuen kat sunway (penang bridge)

makan sampai kenyang tak ingat dunia

act kami ingat nk meronggeng ke konsert jom heboh
tapi disebabkan hujan yang melanda
kami membatalkan niat murni kami itu
dah alang2 kat yuen kami pun gerak ke sunway pyramid
semuanya semata2 nk menari kat tempat arked game...

act adew banyak jenis mesin game menari nih..
tapi aku paling suke yang ini ...
name mesin nih dance2 extreme...
mmg berpeluh tak ingat la...

menari2 punye menari tak sedar plak sua koyak..

aish...malu bukan main..
tapi x dew sape pun perasan..

naseb bek baju aku panjang..
ahaks.. tambah adew sweater ag..
so boley lah cover malu sikit kan.. hehehe =p
Cvideo ini tak berape bagus sbb amek ngan hp jek la oleh ijat)
tapi sua yang koyak itu tak dapat diselamatkan agi...
huhuu..
Photobucket
suar kegemaran pulak tuh..huhuu

moral of the story :kalu nk menari pakailah pakaian yang bersesuaian..

hum..dis year once again daku akan menari ag untuk festival seni..
tarian tradisional india...
heheh..

x menang pun aku tak kisah la..
janji ada pengalaman..
n next sem i'll aso take indian classical dance class for my ko-k subject..
hehhehee...
sunuknye menari =p
ntahla nape aku berminat sangat nk menari pun aku tak taw...
aku belasah jek la...
bukan pandai pun..
maklumlah badan cam kayu kerasnya..
hikhikhik...
dulu tak pernah pun terpikir aku akan menari..
hahha..
sekarang bukan maen ag..
muahahha...
sunuk tak terkata...
selain dari menyihatkan badan
aku dapat melupakan segala masalah...
selain itu dapat juga menguruskan badan..
itulah tujuan sebenarnya..
kihkihkih...



p/s:winduPhotobucket mahu maen game cam dulu...huhuu...Photobucket

0 comments:

 
;