January 27, 2009

if i could have...

if i could have you back....
if i could have him tonight...


hahahhahaha.....
act bukan ni aku nk katakan
sebenarnya
aku terpikir alangkah bagusnya kalu aku adew banyak masa dalam satu hari...
60 jam kea...80 kea...
24 hours is not enough for me...

sekarang aku cam tertekan sikit...(act banyak kot)
ye r ....
mana nk bagi masa study + keje + meeting +sukan +tarian +FRENSTER
adoiiiii....

rase cam aku nk tinggal kan sume benda dan g bercuti sowang2...
tapi ntah la....
kat mane nk g pun aku tak taw...
nk naek train...
duk tepi pantai...
lepak2...ushar2 orang...(Orang hensem la ...)
lupakan masalah...
lupakan segalanya...

nk kata aku tak organize diri aku...
aku rase sekang jadual diri senirik sentiasa dipatuhi...
kecuali waktu tido yg mmg tak terjaga la..
yg len mmg ikut jadual 100 percent..
bayangkan ari isnin till kames kelas 8pagi-10 malam...
lepas itu miting...kalu tak miting g tarian...
petang gap 6-7 aku g training...
adoiiii
penat2....
jumaat sabtu ahad kompom keje...
x keje kang takdew duet plak....
baru terasa susah hidup ini rupe2 nye..

aku ingat cuti boley lah senang2 sikit
adoiii
tak jugak...
nek cuti exam berlambak2..
assignment pun berlambak2...
adoiiiii...
sekang nk tido pun susah...
ngantuk2...tapi bile pikirkan banyak bende tak settle tak boley tido...
aish...
bile tak boley tido...nyusah kan diri senirik jugak...
sakit itulah sakit inilah....
aissssssshhhh...
tapi sakit tuh mmg lah..
lately...
demam selsema...
pening..muntah...
x payah cite la banyak nye..
adoi....
how can i prevent ???
sape suh nyusahkan diri senirik...
senirik yang carik penyakit..
adoiiii...
huhuhuhuhu

(berusaha nk sambung tido balik ni setelah membebel terhadap diri senirik)

amaran::ini adalah slot membebel terhadap diri senirik...kalu tak berminat jgn baca..kalu terbaca jugak...bacalah sekadar hiburan....



1 comments:

hanani said...

effa,,take care!!

ganbatteeeee!!!!

 
;