January 20, 2009

lately...

election just finished...unfortunately this year PRO-Mahasiswa won....tak kisah la..even kalah...sesape pun yg naek tetap tak akan mengeffect aku tuk berusaha mengabeskan studyku dalam masa 4 tahun..InsyaAllah....hum...waktu election ni aku dapat lihat beberapa kes yg ku lihat agak melampau kot..hum ..kes kepala babi di masjid API um...kes ini mmg menyentuh isu perkauman betul...yg ni aku lihat agak melampaulah....hum..ag...kes bilik budak yang disangka bilik calon pro m yang dispray...ni agak bersifat vandelisme..sampai nk ugut bunuh..mmg x boley blah..manifesto calon yg kulihat agak ntah ape2...macam nk bertanding kerusi untuk perdana menteri pun adew...
aish..politic2...adew yg sesetengah tuh terlampau fanatic..bayangkan adew orang yang sanggup tido berbumbungkan bulan n bintang..beralaskan tikar di atas jalan tar demi menjaga keselamatan banting n banner calon2 mereka...aishhh...even aku mmg salah seorang pendukung penggerak mahasiswa tapi aku agak realistic jugak la...takkan ku bertindak sebegitu rupe..hihihi...sesape jgnlah marah..ni pendapat peribadi jek...hehhehe...

life???my life so far quite bz...kekadang aku rasa alangkah bahagia kalu pintu sesuka hati doraemon benar2 adew...boleylah ku berada di beberapa tempat dalam suatu masa..ahahhaha...
kelas,tarian,basketball,frenster....mmg ku rasa tiada masa...ntah la kenape aku terlampau berani mengambil risiko sem ni...takut aku andai kecundang ag..adeeiii.....ishhkk...aku kene berusaha jugak camner pun....

healthy??agak selalu sakit2 la..agaknya sbb aku terlampau penat..dengan jadual yg agak pack menyebabkan aku mudah jatuh saket..x kisah la...aku sakit pun...x effect hidup owang lain kot..hahhaha

lately aku pikir kata2 owang..owang kata kalu kita nk mendapatkan sesuatu kita kene melepaskan sesuatu...so..aku dalam proses berusaha untuk melepaskan sesuatu...aku harap 1 day aku mampu melepaskan ia pergi sepenuhnya dengan bergaya...hahaha..ntah ape2 ayat aku...tapi so far aku susah nk melepaskan ia pergi..tapi kalu kita bukan kemahuan dia aku akan berusaha sedikit demi sedikit melepaskan ia pergi....ntah ape2 la..ayat cam keling ~ganesa pun cakap lebih bagus dari daku..hehhehe +p

0 comments:

 
;