January 2, 2009

happy new year

selamat tinggal 2008..hurm...tahun yg banyak sangat dugaan hidup untuk aku..
tapi alhamdullilah till now i can survive...
syukur sangat...
ntah la itu mungkin pengajaran tuk aku untuk aku lebih mementingkan kepentingan diri sendiri berbanding kepentingan orang lain...

tiba 2009...
hehehhehe..tak sangka umur dah 23 tahun(kalu nk isi borang keje)
tahun ini aku adew beberapa azam n planning..
aku berazam tahun ini aku akan lebih study bersungguh2..
n kalu result ok untuk 3 sem terakhir ni..
aku planning nk sambung master...(tapi x mau lah kat um...buhsanlah lelame kat um ni)

dari segi kewangan..
mahu menabung...
mahu kurangkan shopping...

dari segi cinta...
emm...itu aku tak taw la nk komen ape...
aku pun kompious kekadang...
tapi aku cume boley cakap ..kalu itu takdirnya..i'll accept n neva looking back...

dis sem pasti akan menjadi sem yang paling mencabar buat ku...
dengan subjek2 yg banyak..ngan maen basket..ngan tarian..ngan FRENSTER12...ngan part time...aku harap aku tak rebah di medan berjuang...

aku harap dia..kawan2ku menyokongku dari belakang..
aku tak mampu tempuh sendirian...

HAPPY NEW YEAR !!!

0 comments:

 
;