February 23, 2010

awak ari ni awak pakai baju warna ape ?

situasi 1

gf : awak hari ini awak pakai warna ape?
bf: merah.kenape?
gf: ok.i pun nak pakai baju merah la.


situasi 2

bf: awak jum kita beli baju sama-sama
gf :jum2..kita kua nnt kita pakai baju ni nak tak ?


situasi 3

gf:bang kita arini keluar pakai baju yang i hadiahkan kat u tuh tau waktu valentine tuh ..
bf:yang mane satu?
gf:ala yang separuh LO kat baju u yang VE kat baju i


saya rasa setiap orang pernah merasai salah satu situasi diatas...saya pun pernah juga tapi ketika diawal-awal bercinta dulu la...kononnya rasa mesti comel kalau dua-dua pakai baju sama...hahhaha..nmpak sangat unsur tidak matang di situ..kalau sekarang pasti saya berkata awak jangan pakai baju sama ngan saya taw..nnt orang tgok malu saya..hahaa..cam boria pulak..hahhaha..tp kalu betul-betul nak pakai baju sama kita kena buat baju rasmi la..kita kena buat baju kaler seperti dibawah ..hahhaha...baru puas hati..barulah nampak kita sangat cute ..hahhaha


pesanan tuk awak:
awak nak tak pakai baju ni tak???
hahahha
nnt awak tolong designkan apa nak lukis kat baju tuh ya..
tapi saya mahu kaler ini..
hahhaha


ini adalah reflek setelah melihat terlalu ramai pasangan yang memakai baju sama di midvalley hari ini.harap maklum

nota kaki:
awak tima kasih diatas hadiah.
awak saya suka kamu.
awak gambar awak yang nak buat lesen tuh hilang 2 la..epa tak curi taw...!!
takut mendengar dan melihat realiti duniawi.
untuk qila tabahkan hatimu sayang.aku ada sebagai kawan.





0 comments:

 
;