February 26, 2010

kosong


pernah merasa hati ini

inilah yang saya rasa

lalu epa asyik nak

dan

Ya Allah tolong hambamu ini
teringat kata-kata sahabatku suatu ketika dulu
"antara sebab anda merasa kosong adalah kerana kelalaian anda terhadap Allah s.w.t"
jadi epa please keep the right track !!
jangan lalai!!

epa perlukan masa untuk menstructure diri sendiri
berikan kesempatan pada hambamu ini untuk menconstruct diri sendiri dalam jangka masa terdekat ini
moga berjaya

kaki nota:
perlukah aku melepaskan sesuatu yang aku suka.
kadang-kadang aku rasa terlalu rendah diri.
aku kekadang rasa tidak diperlukan .
lalu rasa mahu pergi .
assignment banyak .
kerja banyak.
kelas banyak.
discussion banyak.
kadang-kadang rasa mahu menangis.
rasa diri tidak bermaya.
rasa mahu makan coklat dengan banyak.
rasa mahu makan ubat dengan banyak.
lalu tido dengan tenang.
tidak perlu pikir apa.
oh bahagianya.
kalau dapat tidur.
sungguh aku tidak mahu bangun.
tidak mahu melihat dunia yang penuh pura-pura.
oh harini anak raja acheh mentertawa aku.
sebenarnya mentertawakan blog aku.
katanya blog aku kelakar.
aku jua kelakar.
blog dan pemilik blog jangan hirau kata-kata mereka.
tulis apa jua yang kau inginkan.
kita ada hak milik bersuara.
begitu jua mereka.
jadi biarkan aku dengan duniaku.
dan mereka dengan dunia mereka.


esok hari terbaik untuk aku muhasabah diri
aku perlukan masa berseorangan
lalu
esok aku akan keluar melihat alam
moga aku peroleh cahaya
ketika menilai erti sebuah kehidupan.





0 comments:

 
;