May 10, 2010

kuat

nape epa perlu kuat?

epa sayang this is your life and your future
wake up epa!!!wake up!!!!!!!

still have people who worried bout u
emak and abah and sume

epa sememangnya seorang yang kuat
never give up
tolonglah kekalkan diri anda kuat dan sihat

nape epa lemah?

if i could say it ..argh alangkah bagusnya
simpan dalam hati memang sangat sengsara
semua dah pusing-pusing dalam kepala
hati sikit ag nak pecah
rasa kalu saya hilang ingatn itu adalah lebih baik

camne epa hilangkan tekanan ?

shopping
makan
gaming
jogging
swimming
basketball
crying
sleeping

tapi
gua buat semua ini pun
stress gua tak hilang
makin teruk ada
gua tak mau sedih2 dan depress
tapi lu buat gua camni
cuma terpikir apa salah gua bai ??
lu sakitkan hati gua
gua tahu gua tak menarik hati lu bai
tapi nape lu buat gua camni
gua tertekan
emo sentimental abes
lu buat hati gua yang rock ini berkecai
dah tak rock hati gua
>< gua bukan nak ungkit tapi salah gua ke gua jadik camni? life is easy and beautiful tapi lu buat hidup gua jadi complex lu pikir la sendiri bai gua bukan nak ugut lu bai tapi gua rase kita semua dikurniakan akal fikiran pandai buat pandai tanggung terlajak perahu boleh diundur nasi sudah menjadi bubur sesal dahulu pendapatan sesal kemudian tidak berguna abes sume peribahasa aku nak kuarkan bangga cekgu BM aku dulu :)
lu pikirlah senirik

0 comments:

 
;