May 18, 2010

OOO...

selamat tengah hari
sekarang saya berada di akademi pengajian islam um sedang mengikuti kelas miscrosoft project certification
kelas ini best..belajar camne nak guna miscrosft project
belajar nak buat critical path
OOOO..baru tahu ..
OOO..baru tahu camni...
OOOO...baru tahu rupa-rupa ini..
OOO....
sem lepas aku ada belajar construction management..
sumpah aku tak tahu camne nak gune pun miscrosoft project..
tak tahu ape itu critical path
sekarang akhirnya aku dah paham camne gune ...
hahaha
gumbira
kat kelas ini aku jumpa kawan baru
kak rozita,akak lab kat department aku ..
hanie demiki,gal sabahan
serunuk la jumpa kawan2 baru
tambah pula cikgu yang tersangat best


aku gumbira juga sbb setakat aku tahu
my result ok
:)
aku sedar walapun tengah sedih
masih ada berita gembira tuk aku

berusaha tuk hari esok
mahu mengejar pelangi
wee~

saya rindu dia
walaupun saya tak tahu dia rindu saya ataupun tidak

aktiviti waktu cuti
kekelas
kekerja
makan
tgok cerita
tidoq
jogging

=

buhsan

0 comments:

 
;