May 24, 2010

yuran oh yuran



tetiap kali sem satu perkara yang buat aku pening iaitu yuran pengajian
kat um ini yuran aku bayar tetiap sem ialah RM 2500 agak mahal berbanding ipta yang lain
pening kepala eden nak bayar yuran
tapi satu perkara yang buat aku sedar
susah nak carik duit ini rupanya
dan AKU RASA IA BANYAK MENGAJAR AKU MENGHARGAI PELUANG
YOSH BERUSAHA



SEM BARU INGIN MENJELMA
TERPAKSALAH AKU BEKERJA KERAS nak kumpul duit NAK BAYAR YURAN
:)
JANGAN PATAH SEMANGAT EPA
tambah aku check rupa2nya masih ada yuran tertunggak
haish um ini buat polisi baru menambahkan kepeningan aku


lately
aku rasa sakit belakang makin menjadi-jadi
tapi tak pe ia tak pernah mematahkan semangat aku
hampir setahun rasenya tak g jumpa dr
tapi aku dah malas nak pikir
apa nak jadi jadi la
:)
mahu tido
papai

0 comments:

 
;