October 18, 2008

~exam mode activated~

exam mode activated....

kiranya dis time agak awal jugak aku menyedari exam just around da corner
tp bese r awal2 pun sedar tapi cam bese preparation last minute itulah yg digemari..
hahahah..

exam aku start
3 11 2008 hubungan etnik
diikuti
7 11 2008 chemistry for environmental engineer
then
10 11 2008 theory structure 1
11 11 2008 soil mechanics 1
12 11 2008 waste water treatment
15 11 2008 ordinary different equations
last paper
17 11 2008 hydraulics 1


warghhhhhh..
banyak nye paper..
huhuhuhuuuu..
ganbarre eppa..

tapi before tuh
aku kene siapkan segala lab report & assignment yang tertangguh
i try to finish asap
lab report chem 2X
lab report hydraulic 1x
lab report ts 3x
assignment etnik 1x
assignment soil 1x
assignment ts 1x
GRAND TOTAL=9
HUHUHUUHUUHUHUU
GANBARRE

then aku kene settlekan pasal FRENSTER 2009
ape nk jadik ngan pojekku itu..
huhuuhuu...
wisaunye saye =(
waktu ni la terase masa itu emas..huhuhu...
aissssssssssshhhhhh


4 comments:

Anonymous said...

gambare epa!!!!!
malaysia boleh!!!!
effa pon boleh..hihi..aku xkn lupa ungkapan itu..hihi

Anonymous said...

hahaha..effa!!
berusaha!!
jangan asyik dating je!!
buat assignment abis2!!

effafazierah said...

wannur : hahhaha..tuh r kira tuh dah jadik trademark aku dah...hahhaha... semua owang pun taw =p

amriup : hahaha..jgn asyik dating jek ????i dating ngan sape??? bukan ngan u kea?? hahahhaha... =p

zinnia-lyana said...

mareshia bore-
effa bore-

ganbare=)

 
;