December 29, 2009

hasrat otousan

hari :isnin
tarikh :21.12.2009
lokasi:amcorp mall,pusat sains negara damansara,balai seni lukis negara titiwangsa,klcc
lakonan:otousan sebagai foreigner
epa sebagai tukang alih bahasa
nabihah sebagai dreber

sinopsis

otousan merupakan seorang tourist yang datang ke negara ini dari negara nun jauh di sana yang dikenali sebagai japang.ini bukanlah kali pertama otousan datang ke negara ini,Malaysia.
biasanya ia ditemani oleh isterinya okaasan tapi okaasan akan tiba agak lewat sebulan darinya kerna ada masalah yang perlu diselesaikan dahulu oleh okaasan.
setelah tiba di malaysia,otousan telah menalipon seorang kenalannya yang bernama epa.tapi kebetulan epa agak bz kerna terpaksa menghadiri edmat iaitu satu program kesedaran dan motivasi untuk pelajar kejuruteraan.setelah,abes program tersebut,epa pun akhirnya dapat berjumpa dengan otousan di amcorp mall.semasa berjumpa dengan otousan tersebut,otousan telah menyatakan hasratnya terhadap epa.epa cuak."camne ni???"penat epa berpikir...

akhirnya setelah pelbagai usaha epa lakukan akhirnya epa berjaya jugak menunaikan hasrat otousan.

iaitu tanggal 21.12.2009 epa akhirnya berjaya membawa otousan pergi ke balai seni lukis negara....

hahhahha..mula-mula sekali berterima kasih kepada cik nabihah kerna sanggup memandu dengan laju sang wira cbb epa....terima kasih bihah menjadi drebar...hahahha..terima kasih jugak kepada epa menjadi tukang alih bahasa antara otousan dan nabihah ...terima kasih juga jitten menjadi tukang alih bahasa antara aku dan otousan...

kami mula-mula pergi makan lunch di secret recipe amcorp mall
kemudian kami pergi pusat sains negara
akhirnya aku ngan nabihah berjaya menjejakkan kaki di pusat sains negara
hahhaha
kemudian kami pergi ke balai seni lukis negara..
ni pun aku ngan nabihah pertama kali jejak masuk
rasa cam foreigner jek
kemudian kami lepak2 di san Fransisco klcc
kemudian shopping di isetan
dan menghantar otousan pulang
terima kasih kepada otousan kerna membelanja kami ...
terima kasih =)

aku sebenarnya tak tahu la otousan tuh paham tak apa aku cakap...tapi cam paham jek...aku membelasah aje ape nak cakap...kalu asek angguk jek aku rase otousan paham la kot...hahhah
aku mmg tak tahu pun nak cakap camne...hhahha..belasah jek la...sume perkataan keluar ..hahha



>>>>>>>>>>>gambar epa dan otousan

>>>>>>>>>>>>>> otousan,epa,bihah kat cermin magic..pelik gile

>>>>>>>>>>>>>>>otousan merangkap tourist..akhirnya berjaya sampai...


bulu kaki:
~kelas dah start
~epa jatuh cinta lagi =)
~epa rasa sangat bersemangat
~epa menyusun jadual dan strategi untuk 2010
~epa gembira
~epa perlu muhasabah diri
~epa perlu berubah
~epa mesti membaca surat khabar ari2 supaya epa tahu perkembangan dunia
~sakit belakang epa semakin menjadi-jadi
~azam 2010 perlu ditunaikan
~saya mahu pulang ke kampung la..

0 comments:

 
;