December 31, 2009

tahun baru...

oh yeah tahun baru kini muncul kembali...
sibuklah semua orang mengatur plan
tidak lupa juga aku mengatur plan

dari belajar kerja
sukan
perbelanjaan dan sebagainya

2010
aku agak regret tidak dapat mengradkan diri bersama-sama sahabat
tapi tak pe
bak kata dr norjidah tersayang
biar lambat sikit takpe
just do it
epa melihat dari sudut positifla
walauput a lil bit keciwa
but i doesn't mean that i give up
yeah..
epa berusaha

2010
memerlukan banyak pengorbanan
tapi tak pe
aku rasa itu pelaburan untuk jangka masa panjang
i noe dat will worth it in future
biar susah-susah dahulu
bersenang-senang kemudian

aku kene lebih berjimat
kene lebih cekal hati
belajar untuk lebih bersabar
talk more in the class
dun't want to be passive anymore
learn how to speaking confidently
cope with up-to-date global issue
know what i taken for eat
yang paling penting
i want to stop bangauing!!!
dan lagi satu tepati masa...
ini kelemahan aku yang paling ketara
haisshhhh...
aku juga tidak mahu emosi menguasai fikiran

2009
mengajar aku menghargai apa yang ada
"what goes around ,comes around"


"aku tidak akan menganggap sesuatu itu milikku sehingga aku benar-benar memilikinya"
"aku akan melepaskan sesuatu untuk mendapatkan sesuatu"
"aku tidak malu gagal kerna gagal itu mengajar segalanya"



bulu kaki postku:

kadang-kadang aku menilai diriku
ya aku tidak sama seperti kamu
tidak sama seperti mereka
aku hilang keyakinan
aku hampir patah semangat

aku bingung
semuanya samar
harap masih ada tangan menghulur
untuk aku terus
menongkah arus hidup ini



0 comments:

 
;