December 5, 2009

MALAS SUDAH

aku malas nak pikir
lantak pi hang la

(-..-)



NOTA TAMBAHAN:
aku rasa tidak mahu pakai broadband sudah dan rasanya sudah tetapkan hati.esok pergi maxis centre.aku pulangkan kembali broadband kau wahai maxis.(betul kea ni??)
aku rasa hidup perlu di fix kan kembali.
apa nak jadi jadi la.
kembali membaca novel dan buku.merindui hobi yang bertahun ku tinggalkan.
apalah guna year end sale tanpa duit :(
i love carl junior.
aku perlu hidup demi diri sendiri.
kalau tak mahu tak pe.
apabila didepan mata tak mahu hargai.apabila ia hilang baru terasa kehilangan.betul ke?



On the phone long, long distance,
Always through such strong resistance,
And first you say your to busy,
I wonder if you even miss me.
~by cake (song:never there)





2 comments:

zinnia-lyana said...

awat pulak dah? ada probs ke effa?

Unknown said...

kawin je//abih cite..esok edmat da... abis daa life lepas edmat..semua bersemangat daa..hahahah

 
;