April 30, 2010

3 am in the morning

3 am in the morning

menyesal tertido petang tadi
dan akhirnya bangun 12 am
shuut
esok ada exam ..sebenarnya hari ini ada exam
apatah lagi subjek yang agak susah
construction management
apa belajar pun tarak tau
geram dekat diri sendiri
adooila

tetiba rindu

hanya yang faham sahaja mengetahui

kuatkan hati
biar everything eliminate by the time
biar hati kata tidak tapi ia perlu kot
T_T

****

ini hiasan dinding
melukis sbb berehat sebentar dari membaca


ini gambar disnap tanpa diedit
aku suke
cume tak center
tapi pedulik ape
janji aku suke


ini bibu lala lapompom x
teman aku g library sewaktu exam ini
miahahah
ini junior ok
orang kata kami adik beradik
diorang kata perangai kami sama
klon
tapi aku tak percaya
sbb aku rase dia cam budak baik
aku??
tidak
:)

ini aku
ok pipi aku dah naik
tak boleh tima
so aku dah mula nak start diet balik
selepas exam
aku akan pastikan
miahahha
harap
bukan angan2 kosong


ok mahu sambung study
akan berjaga sampai esok
sedang menunggu cik ijat
datang dari kedah
miahhaha
serunuk
:)

**
p/s:saya ingat mahu mendaki gunung semasa cuti ini
mungkin mahu pergi transgopeng cameron (sebagai permulaan la)
dah lame tingin nak g
tapi disebabkan kesihatan yang tak mengizinkan
so hold
sekarang cam rase apa nak jadik jadik la
nak g jugak
ada sape nak join bagitahu la
join dengan orang gunung
:)
tarikh transgopeng 28-30 may
tapi tak sure lagi la
sbb aku pun tak kompom lagi
kalau minat bagitau aku ;)

0 comments:

 
;