April 26, 2010

peluang



peluang sepatutnya hanya sekali
tapi kalu peluang kali kedua ketiga dibagi
jua disiakan

aku rasa ia wajar



mak cik kedai to epa:adik nak beli apa?
epa to makcik kedai :saya nak ini..ini..ini..ini...tapi makcik itu yang bayar yerk..(sambil menunjukkan kat makcik aku ..)
makcik kedai to mak cik aku :hahhaha..(sambil memandang kat makcik aku )
adik dia panggil adik makcik la
epa to mak cik kedai: makcik dia memang mak cik saya la..
mak cik aku to mak cik kedai: kak saya memang mak cik dia

lalu ternganga mak cik kedai tersebut

ini mak cik aku
v
v
v
v
v


mak cik kedai itu memang tak percaya
yang mak cik aku ini adalah mak cik aku
tua sangat kah aku ?
cis!!!

________________________________

musim pekse mode in action

konon2 study almaklumlah musim pekse


slip pekse saya

good luck semua

0 comments:

 
;