April 27, 2010

normal dan abnormal

sebelum peperiksaan
saya : jom kembali normal :)
DIA : tak mahulah
saya : saya suke kembali normal..nape tak mahu normal?
DIA : saya mahu pentingkan diri sendiri
saya : saya?
DIA : tidak peduli.

lalu saya berkelakuan abnormal
dan berperasaan agak pelik berbanding normal

sedang peperiksaan
denyutan jantung bergerak abnormal
menjawab jugak secara abnormal
dan segala pikiran lari dari normal

keputusannya
separa normal

***

hari ini
hujan renyai-renyai
peperiksaan :EMS
conclusion :hancus (separa normal)
revision : tamat 2 kali khatam secara normal tapi lupa juga secara normal ..recall punye recall secara normal ataupun abnormal tetapi tetap juga lupa secara normal.so,abnormal T_T

esok:law
harapan : kembali normal


***
harapan terakhir

DIA ,dia ,dia, dan dia kembali normal

*DIA adalah paling penting
harap faham
dia ,dia dan dia juga tidak kurang penting
tolong faham !

0 comments:

 
;