April 16, 2010

kisah 3 pagi camtuh

sakit kepala
otak berkecamuk
menangis dan akhirnya tidur
tetiba
dalam kul 3 pagi camtuh
epa terkejut
epa terdengar jeritan
"sakit mulut"
"sakit mulut"
cam sayup2 epa dengar
apela
sapela menjerit malam2 buta
pastuh epa tengok husna my rumate keluar dari bilik dan menuju ke bilik yang terdengar jeritan itu
epa pun bangun dari katil dan menuju ke bilik yang menjerit tadi
epa tengok husna dan chot dah berada disitu
pastuh nampak chot masuk ke bilik dia semula
pastuh epa tanya chot
"apesal s***nanges??menjerit2??"
"hamster dia mati"
"hah ??"
"oh aku ingat dia skit mulut...dengar cam sakit mulut .."
rupe2 dia sebut "kolat mati ..kolat mati "
pastuh epa pikir tak pe la epa tido balik la
hamster je kot
tetiba bile aku nak sambung tido balik
pastuh keadaan jadi tak terkawal
dia menjerit2
sampai semua orang keluar
ape lagi epa dengan kepala pening dah la susah nak tido
g bilik s*** lalu pegang muka dia
dia menjerit2 tak terkawal
"s*** diam la dah pagi ini "cakap aku lembut
di amenjerit lagi
dengan kemas aku pegang muke dia sambil meninggikan suara
"s*** kak effa cakap diam diam...orang lain nak study sila consider please"
"kak effa kolat mati"jerit s*** ag
"kalu dia mati s*** nak buat camne??kita kene g tanam dia pagi esok ok"pujuk aku
husna pun macam2 ayat pujukan bagi tapi s*** tetap menjerit
aku pegang dia dan cakap kat dia
"s*** jangan sampai kak epa paksa awak tarik awak jum kita g amik air semayang"
aku ngan husna bawak dia pergi toilet
pastuh dia balik still meraung
balik toilet chot pula bagi ayat pujukan
sampai satu tahap aku cakap kat dia
"dah sara tido jangan sampai kak effa bertindak keras"
pastuh epa ngan husna bawak dia balik bilik
baringkan atas katil epa
dia pegang tangan epa
"kak effa tolong kolat"
"tolong kolat"rayu s*** sambil pegang erat tanganku
"s*** camne kak effa nak tolong ???"
"tolonglah kak epa buat ape jek ..nak amek saya ganti kolat pun tak pe"rayu nye lagi
"s*** kak epa tak ada kuasa..ingat tuhan dik ..Allah s.w.t yang maha besar ..kak epa tak boleh nak buat ape...i dunt have any power..kak epa bukan ade magic"
"yang pergi tetap pergi"
"adik belajarlah terima kenyataan..pikir positif "tambah epa lagi
"tak boleh kak effa kolat dah takde ..saya takde sesape"
"s*** kak effa pun takde sasape"
"kolat jek yang sayang saya..kak effa tak pe kak effa kuat "
"kolat teman saya study ..teman saya makan ..kolat cakap ngan saya..kolat tido ngan saya ..saya sayag sangat ngan kolat "
dalam hati aku terpempan"adik kak effa tak kuat seperti awak sangka...kak effa berpura2 kuat ..everything kak effa semat dalam hati...kak effa dah penat s***"
"dah s*** kuatkan hati tabahkan hati s***..yang buat kita lemah mind set kita..bila kita kata tak boleh mmg tak boleh "
dalam masa yang sama aku pikir "patut cakap kat diri sendiri ni "
and part yang paling makan dalam ayat yang rumate aku cakap
"dik kalu ko ni kira bagus taw..mende yang mati atau meninggal kita tahu dia takkan kembali tapi camne kalu orang tinggalkan kita ..kita tahu dia ada..dekat ngan kita tapi dia tak pedulikan kita itu lagi perit"
epa rasa rumate aku epa dia kuat jugak la..walaupun terlepas dua tiga kali menangis
baru kehilangan ayah dan baru kehilangan bf
hilang satu bf sepuloh bf datang
canggih la u ..i kagum ..
hahhaaha
:)
ok sekang si s*** dah stabil
kul 7 jap ag mahu teman si s*** tanam hamster dia si kolat (skang kul 6)
tapi kepala dah sakit
epa perlu berusaha tuk ari2 mendatang

moral of story : sayanglah berpada-pada
jangan memakan diri sendiri


take care
end.>>>>>>>>>>>>>>>>terkilan

0 comments:

 
;