November 5, 2009

exam ..exam...


sepah..celaru..serabut..
hahhaha
meja study aku merangkap tempat tido aku

exam mode activated
but its react too slow
hati kata belajar epa go..go...!!!
tapi connection between hati and kepala otak asek pending..
tak dapat nak tafsir...
tak taw kenapa
nak kata pakai broadband
connection antara hati dan otak pakai fix line
mungkin connection tak cukup kuat gamaknya
sila..sila..hembuskan nafas semangat kepadaku..
kurang semangat
tahu study penting tapi tetap malas...
aishhh

dalam kesibukan daku mengstudy weekkan diri
sempat jugak aku meronggengkan diri
bersama kakak ipar aku dan adik aku...
kak ida along n no
bolehlah aku kurangkan tekanan sikit..
hahaha

relax..relax...
yeah ....melompat lebih tinggi...
kakak ipar daku n adekku..

sila-sila study epa...
memberi semangat tuk diri sendiri
study sambil dengar lagu ni...
barulah ada booster sikit...
lagu ini agak bersifat retro sikit la..



0 comments:

 
;