November 9, 2009

ku petik bintang-bintang

today daku kurang mood sikit nak study lalu daku membelek segala gambar lama...tetibe datang idea untuk membuat video...video ni daku dah postkan kat fesbuk tapi daku postkan juga disini..buat tatapan kawan-kawan daku....espesially yang takde fesbuk...dan yang tak boleh di tag di fesbuk





Aisyah Ramly , Amri Arifin , Nur Fahmi Azami , Chong Chuang Chia , Nurulhayati Ramli, Nadhirah Tamizai, Nurashikin Amir Hamzah, Nur Munirah Noorafendi , Tong Koh Wei, Swee Meng, Nurul Nabihah , Mohd Azmi Mohd Shari, Khairul Asyraf Yusof , Nur Shahirah Muhamad Arifin, Gunalan Sahadevan, Haryanti Hassan, Jimi Èn Hazmi , Jai Ganesh Nammbhiar, Kathleen Por Chhe Ern , Ganesa Nambiar, Weishan Chua , Muhammad Fahmi Idris, Darren Yan , QiLa Gomez , Rexology Rex,Maryam Kamel Ariffin,Ijat

papepun good luck kengkawan..study molek-molek..love u all

nota tambahan:
>>>>>>fesbuk memang mengsibukkan aku mereply komen-komen kawan-kawan..mengstalker orang dan etc...fesbuk tidak bagus buat aku pada masa ini...aku rase hampir alpa
>>>>>>semoga kamu cepat baik dari demam..saya risau taw...saya mahu lihat kamu tersenyum..suke
>>>>>>arini aku rasa cikgu aku sangat comel...sbb pagi-pagi lagi dia telefon aku kata dia tak dapat jumpa aku harini sbb spek mata dia hilang..sewaktu sedang call aku itu dia tengah pergi mencari spek matanya di sekolah anak dia....hahhaahahha..comel-comel...tengah hari pula dia telefon aku kata dia dah jumpa spek mata dia..hahahha
..saya sangat suke cekgu itu

ok sekarang saya mahu tekadkan diri untuk study ..nyah kau fesbuk dari sini...
high red alarm warning is activated !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

gud luck to dik effa jugak..

jauhi fesbuk tu dari menghantui hidupmu...

*terkena jangkitannya jugak*

effafazierah said...

tima kasih kak azrina...tengah berusaha ni..hahah..

boleh kata sejam bertahan dari menjauhi fesbuk =p

ok mahu sambung study

 
;